Wednesday, November 23, 2011

Air Box! (Start drawing again)


幾個禮拜前我在James的iPad上玩了一下裡面畫畫的App,發現這是不錯的畫畫的方式。。。我沒有iPad,所以這全都是在iPod Touch上畫的。

後來跟James討論說每個禮拜可以畫一篇漫畫然後放上Facebook還是blog之類的。幾個禮拜過了,"James 你的漫畫在哪?!"

所以我要自己開始post漫畫或其他東西上來,目標是每個禮拜一幅。(要開始下注我會撐到第幾個禮拜嗎?)

我相信我的朋友們英文都很厲害,所以就懶得翻譯了。而且中文寫不下。


I found that using iPod to draw works quite well for me because don't have big chunk of free time and with iPod, I can work on it a little at a time.

And James who promised me with his thousands of comic ideas has FAILED me. So here I am posting by myself. Target: Weekly update for at least 4 weeks.

No comments: